مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 15:352020-12-26ورزشي

فدراسیون کشتی همیشه آمادگی کمک به باشگاه ها را دارد


سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به ادعای مسئولان تیم استقلال گفت: اظهارات آنها بدون در نظرگرفتن 20 روزی است که این تیم به صورت رایگان از سالن توفیق جهانبخت استفاده کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدابراهیم امامی در مورد حضور امروز (ششم دی ماه) رییس کمیته ملی المپیک در اردوی تیم های ملی کشتی اظهار داشت: سیدرضا صالحی امیری به اتفاق هیأت اجرایی امروز از اردوی تیم های ملی آزاد و فرنگی بازدید داشتند و با ملی پوشان و اعضای کادر فنی صحبت کردند.

علیرضا دبیر گزارشی از روند آماده سازی تیم ها و مسابقات پیش رو ارائه کرد، ضمن اینکه حسن یزدانی و مصطفی حسین خانی در رابطه با پرداخت به موقع پاداش مدل آوران صحبت کردند که این جوایز به شکلی پرداخت شود که قهرمانان متضرر نشوند.

صالحی امیری هم در همین رابطه گفت اولویت ورزش ما، ورزش اول مان کشتی خواهد بود.

وی همچنین درخصوص زمان پایان اردوی اول تیم های آزاد و فرنگی تاکید کرد: اردوی فرنگی تا 12 دی ماه و اردوی آزاد تا 14 دی ماه ادامه خواهد شد.

طبق اعلام کادرفنی تیم های ملی با توجه به تاریخ و تقویم جدید اتحادیه جهانی که طی آن مسابقات گزینشی و بزرگسالان آسیا در فروردین ماه در آلماتی برگزار می شود، برنامه ها اردوها به صورت مقطعی تا آن زمان دنبال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون کشتی همیشه آمادگی کمک به باشگاه ها را دارد

فدراسیون کشتی همیشه آمادگی کمک به باشگاه ها را دارد