مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 18:002020-12-26سياسي

مشارکت شهرداری در کاوش شهر تاریخی استرآباد/ 9 بنای تاریخی مرمت می شود


ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی در بافت تاریخی گرگان، مشارکت شهرداری گرگان در کاوش شهر تاریخی استرآباد و مرمت 9 بنای تاریخی از جمله مسائل مطرح شده در صحن شورای شهر گرگان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه شنبه دویست و شصت و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان با حضور اعضای شورا، شهردار و مدیران شهری گرگان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان و شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان و بررسی تحولات مرمت، احیا و بهره برداری شهر تاریخی استرآباد (گرگان) و پیگیری مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی بناهای تاریخی گرگان در دستورکار این جلسه بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان در این جلسه اظهارکرد: گردشگری شهری یکی از موضوعات محوری در مدیریت شهری بوده و شهر گرگان در حوزه های مختلف میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ظرفیت های بسیاری دارد که می تواند در این راستا به کارگیری شود.

احمد تجری افزود: کاوش اخیر در شهر تاریخی استرآباد که اشیایی از دوره اشکانیان در آن یافت شده است، تاریخ نهفته این منطقه را نمایان ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت شهرداری در کاوش شهر تاریخی استرآباد/ 9 بنای تاریخی مرمت می شود

مشارکت شهرداری در کاوش شهر تاریخی استرآباد/ 9 بنای تاریخی مرمت می شود