مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 18:252020-12-26سياسي

نشست بازخوانی مدیریت بحران در زلزله سال 1382 بم برگزار شد


هشتمین نشست از سلسله نشست های تخصصی در حوزه مدیریت بحران کشور با عنوان «بازخوانی مدیریت بحران در زلزله سال 1382 بم» همراه با نشست خبری پیرامون قانون جدید مدیریت بحران کشور از سوی پژوهشکده سوانح طبیعی برگزار شد.

- هشتمین نشست از سلسله نشست های تخصصی در حوزه مدیریت بحران کشور با عنوان بازخوانی مدیریت بحران در زلزله سال 1382 بم همراه با نشست خبری پیرامون قانون جدید مدیریت بحران کشور از سوی پژوهشکده سوانح طبیعی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پژوهشکده سوانح طبیعی، امیرحسین گرکانی رییس پژوهشکده سوانح طبیعی در نشستی که به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی برگزار شد، ضمن خوشامدگویی به حاضرین و شرکت کنندگان مجازی این نشست و گرامیداشت یاد قربانیان زلزله بم در سال 1382، به تشریح برخی نکات درخصوص این سانحه پرداخت.

گرکانی ضمن برشمردن تجربیات زمین لرزه سال 1382 بم، درخصوص اهمیت توجه بیش از پیش به خسارات اجتماعی-روانی حادثه دیدگان و لزوم توجه به این ابعاد گفت: خوشبختانه در قانون جدید مدیریت بحران کشور بر پیشگیری و کاهش خطر و عدم تمرکز صرف بر مرحله پاسخ و بازسازی تأکید شده است.

گرکانی ضمن تأکید بر ضرورت اتخاذ رویکرد جامعه محور به عنوان مسئولیت همگانی گفت: در بازسازی بم سه مورد به عنوان محورهای اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بازخوانی مدیریت بحران در زلزله سال 1382 بم برگزار شد

نشست بازخوانی مدیریت بحران در زلزله سال 1382 بم برگزار شد