مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 19:102020-12-26اقتصادي

تفاوت نرخ ارز یک مصیبت جدی است/ارز دولتی در اختیار عده خاص


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: تفاوت نرخ ارز اکنون به یک مصیبت جدی در کشور تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار، عصر امروز در نشست راهبردی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار داشت: ما از طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش صحبت می کنیم اما اکنون از یک معلم در مدارس سئوال کنید که این طرح چیست و چه شاخص ها و سنجش هایی دارد و تاکنون چقدر اجرایی شده است؛ بسیاری از معلمان و مدیران اطلاع دقیقی از آن ندارند اما برای نهادینه سازی سند 2030 تلاش های بسیار شد.

وی عنوان کرد: وقتی می گوییم عوامل غرب گرا امروز در کشور هستند به این معنی است که غرب گرایی در ذات این افراد نهادینه شده و در تفکر آنها وجود دارد به همین دلیل هم طرح تحول بر زمین می ماند و تربیت و آموزش بر اساس طرح تحول صورت نمی گیرد.

نماینده مردم یزد، اشکذر در مجلس بیان کرد: تا زمانی که نگرش دینی و قرآنی در سطح کشور و سطح عالی آموزش و پرورش وجود نداشته باشد، چنین تربیتی شکل نخواهد گرفت.

جوکار افزود: در حال حاضر در نهایت یک میلیون نفر زیر پوشش مدارس غیرانتفاعی هستند که همه این مدارس هم دینی نیستند و بسیاری از آنها با ولنگاری های زیادی روبرو هستند؛ حتی برخی افراد و احزاب سیاسی مدرسه ایجاد کرده اند تا بتوانند انسان های مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت نرخ ارز یک مصیبت جدی است/ارز دولتی در اختیار عده خاص

تفاوت نرخ ارز یک مصیبت جدی است/ارز دولتی در اختیار عده خاص