مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 20:452020-12-26بين الملل

چشم هایی که تنها درنای سفید سیبری را دنبال می کنند +تصاویر


تمام نگاه ها و چشم ها به تنها بازمانده درنای سفید سیبری دوخته شده که در چند قدمی انقراض قرار دارد و برای همین است که همه با تمام توان از امید مراقبت می کنند تا امیدشان ناامید نشود.

- چشم هایی که تنها درنای سفید سیبری را دنبال می کنند +تصاویر ایسنا/بوشهر تمام نگاه ها و چشم ها به تنها بازمانده درنای سفید سیبری دوخته شده که در چند قدمی انقراض قرار دارد و برای همین است که همه با تمام توان از امید مراقبت می کنند تا امیدشان ناامید نشود.

هر چند تلاش شان برای یافتن همسری دیگر برای امید به در بسته خورده و هر چند امید در جایی فرود می آید که محل فعالیت شکارچیان است و با تغییر کاربری اراضی و تغییر اقلیم و آلودگی خاک و آب تهدید می شود اما خدا او را حفظ کرده است.

مردم این شهر، صیادها و محیط بانانش چشم از امید بر نمی دارند و برایش شب و روز دانه می پاشند تا گرسنه نماند و آب در دل تنها بازمانده سیبری تکان نخورد.

آنان از لحظه ای که امید دوباره به فریدون کنار برگشته پا به پایش دنبالش می کنند؛ البته این کار برایشان سخت نیست چرا که امید همیشه در جایی می نشیند که آرزو با او بوده اما دیگر مثل سابق روحیه ندارد.

هنوز هم صدای فلوت مانندش در همه جای تالاب می نشیند زیاد نمی خواند اما هنوز هم صدای فلوت مانندش که در همه جای تالاب می نشیند، ورودش و در نهایت هنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم هایی که تنها درنای سفید سیبری را دنبال می کنند +تصاویر

چشم هایی که تنها درنای سفید سیبری را دنبال می کنند +تصاویر