مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 21:202020-12-26پزشكي

تاثیر مصرف مکمل ها بر سلامت تیرویید


بیماری های تیرویید همچون کم کاری، پرکاری یا سرطان تیرویید از جمله عارضه های شایعی هستند که بسته به نوع بیماری با روش هایی همچون داروهای جایگزین هورمون تیرویید، - بیماری های تیرویید همچون کم کاری، پرکاری یا سرطان تیرویید از جمله عارضه های شایعی هستند که بسته به نوع بیماری با روش هایی همچون داروهای جایگزین هورمون تیرویید، جراحی و سایر روش ها مثل پرتودرمانی برای سرطان تیرویید، معالجه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تحقیقات پزشکی نشان می دهد که علاوه بر درمان های معمول برای بیماری تیرویید، مداخلات تغذیه ای از جمله مصرف مکمل ها ممکن است به درمان برخی بیماری های تیرویید کمک کند.

هرچند در مورد تیرویید ممکن است مضرات مصرف برخی مکمل ها از فوائد آن بیشتر باشد.

در همین رابطه سایت هلث لاین در مطلبی به بررسی این موضوع پرداخته که مکمل ها ممکن است چه تاثیری بر عملکرد تیرویید داشته باشند.

- مکمل هایی برای بهبود کلی سلامت تیرویید با توجه به شایع بودن بیماری تیرویید، بسیاری از شرکت های تولید کننده مکمل های دارویی، مکمل هایی عرضه کرده اند که برای حمایت از سلامت تیرویید طراحی و تهیه شده اند.

اگرچه برخی از این محصولات بی ضرر هستند اما مصرف برخی مکمل های تیرویید ممکن است به عوارض جانبی منجر شود و حتی می تواند به تیرویید آسیب برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر مصرف مکمل ها بر سلامت تیرویید

تاثیر مصرف مکمل ها بر سلامت تیرویید