مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 03:502020-12-27ورزشي

ظرفیت لیگ بسکتبال 8 تیم است نه 16 تیم/ تیم ها به شرایط قبل کرونا بازنگشته اند


سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم با تاکید بر اینکه لیگ برتر با دو برابر ظرفیت واقعی در حال پیگیری است، گفت: به خاطر شرایط خاصی که با آن مواجه هستیم، - چاره ای جز این نداشتیم.

مصطفی هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در مورد روند کلی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور تا به امروز که چند هفته از برگزاری آن گذشته است، توضیح داد و تاکید کرد که برای پیش بینی شرایط کلی تیم ها هنوز زود است اما از ظواهر امر پیداست که 7 - 6 تیم با هدف هستند و کسب یک عنوان و جایگاه خاص را دنبال می کنند.

در انتظار تغییر در وضعیت تیم ها وی در آغاز با تاکید بر اینکه برخی تیم ها زودتر و برخی دیرتر برای ورود به لیگ برتر آغاز به کار کردند، خاطرنشان کرد: در جریان مسابقات قطعاً وضعیت تیم ها به لحاظ تمرینی و ترکیبی - از حیث جذب بازیکن خارجی- دستخوش تغییراتی خواهد شد.

این تغیرات حتی ممکن است در رابطه با شخصیت گروهی تیم ها هم ایجاد شود که از مدیریت تیم ها آغاز می شود و تا رده های پایین تر را در بر می گیرد.

7 - 6 تیم به دنبال جایگاه های برتر در لیگ هستند سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم تاکید کرد: بر همین اساس برای پیش بینی عملکرد تیم ها و اینکه در نهایت کدام تیم ها جزو بهترین ها می شوند زود است اما در کل 7 - 6 تیم نشان داده اند که مدعی هستند، حالا مدعی صرفاً برای کسب عنوان قهرمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت لیگ بسکتبال 8 تیم است نه 16 تیم/ تیم ها به شرایط قبل کرونا بازنگشته اند

ظرفیت لیگ بسکتبال 8 تیم است نه 16 تیم/ تیم ها به شرایط قبل کرونا بازنگشته اند