مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 04:552020-12-27اقتصادي

وضعیت اسفبار هنرمندان صنایع دستی در دوران کرونا


در زمان شیوع کرونا، وضعیت معیشتی هنرمندان صنایع دستی در مازندران، نامناسب و اسفبار است.

- ایسنا/مازندران یک فعال صنایع دستی گفت:در زمان شیوع کرونا، وضعیت معیشتی هنرمندان صنایع دستی در مازندران، نامناسب و اسفبار است.

سهیلا ذاکری پاشاکلایی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در زمان شیوع کرونا، وضعیت معیشتی هنرمندان صنایع دستی در مازندران، نامناسب و اسفبار است، اظهار کرد: وضعیت صنایع دستی در روزهایی که کرونا میدان داری می کند مناسب نیست و با سرعت بیشتری نسبت به گذشته در سراشیبی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با فعالیت کمتر کارگاه های صنایع دستی و سخت تر شدن تهیه مواد اولیه، این روزها انتظار می رفت، تصریح کرد: در حالت عادی صنایع دستی در سبد خرید روزانه، ماهانه و حتی سالانه بسیاری از خانواده ها قرار نداشت و طبیعتا در این روزهایی که کرونا معیشت مردم را زمین گیر کرده است، تامین مایحتاج روزانه، کار بزرگی خواهد بود و وسایل تزیینی و صنایع دستی در اولویت چندم هم نیست.

این فعال صنایع دستی با بیان اینکه به دلیل مشکلات گفته شده، این روزها صنایع دستی بسیار گران شده و راهکار دیگری برای تامین مخارج این صنف، وجود ندارد، تصریح کرد: دولت باید در این زمینه به پای کار بیاید و از هنرمندان صنایع دستی با اعطای تسهیلات بدون بهره و یا کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اسفبار هنرمندان صنایع دستی در دوران کرونا

وضعیت اسفبار هنرمندان صنایع دستی در دوران کرونا