موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - جمهوري اسلامي - روزنامه جمهوري اسلامي - سازمان برنامه و بودجه - الناز شاكردوست - سيدحسن خميني - برادر ناتني باراك اوباما - دربار پهلوي - سخنگوي سازمان اورژانس كشور - دشتغران - مسابقات انتخابي المپيك - ويليام اورمان بيمن - بازارچه مرزي باشماق مريوان - روز درختكاري - كنكور ارشد و دكتري - اسلحه گرم - علي پاكدامن - سه قنات - سيد مصطفي ميرسليم

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 05:052020-12-27سياسي

فعالیت 400 دفتر اسناد رسمی در فارس/99 درصد معاملات ثبت الکترونیک می شود


مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از فعالیت 400 دفتر اسناد رسمی با کمال صداقت، امانتداری و قانون مداری در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از فعالیت 400 دفتر اسناد رسمی با کمال صداقت، امانتداری و قانون مداری در این استان خبر داد.

سید مهدی هاشمی ضمن تبریک فرا رسیدن روز سند رسمی و سردفتر به سران دفاتر، بیان کرد: ارتباط کاری مستقیم و تشریک مساعی سردفتران و ادارات ثبت توسعه ثبت رسمی را در پی داشته و این امر منجر به استحکام مالکیت ها، کاهش منازعات و اختلافات ملکی و ایجاد امنیت فکری و حقوقی متعاملان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد فارس، هاشمی بهره گیری این استان از 400 دفتر اسناد رسمی را نوید بخش ارائه هر چه مطلوب تر خدمات در حوزه های مرتبط به مردم شریف فارس برشمرد و بر ضرورت تشریح و تبیین بیش از پیش جایگاه این دفاتر در جامعه تأکید کرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس گفت: خوشبختانه امسال از مجموع دفاتر اسناد رسمی در سطح استان بیش از 716 هزار سند در دفاتر اسناد رسمی تنظیم شده که بیشترین سند تنظیمی وکالت و بیع بوده است.

هاشمی یادآور شد: از مجموع دفاتر اسناد رسمی نزدیکی به 1 میلیون خدمت در این دفاتر ارائه شده است؛ خدمتی که می تواند در اقتصاد کشور تاثیر گذار باشد و معتقدیم که دفاتر اسناد رسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 400 دفتر اسناد رسمی در فارس/99 درصد معاملات ثبت الکترونیک می شود

فعالیت 400 دفتر اسناد رسمی در فارس/99 درصد معاملات ثبت الکترونیک می شود