مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 05:202020-12-27اجتماعي

مدیرحوزه ‎های علمیه در چهاردهمین برنامه گفت وگوی هفته آموزش و پرورش


در راستای سلسله برنامه های گفت وگو بر محور تحول وزارت آموزش و پرورش، چهاردهمین برنامه گفت وگوی هفته با حضور مدیر حوزه های علمیه در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در چهاردهمین نشست گفت وگوی هفته که با هدف ایجاد ارتباط و تعامل دو سویه بین وزارت آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها در بستر شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک تعلیم و تربیت بزرگترین فرصت یک جامعه برای ساختن آینده است.

وی ادامه داد: این موضوع بزرگترین فرصت جامعه برای شکل دادن به شخصیت انسان ها و پرداختن به هویت آنان همچنین آماده کردن آنان برای حضور فعال در یک زندگی جمعی است.

حاجی میرزایی اضافه کرد: بدون تردید تحقق اهداف این جهان و آن جهان در گروی بهره مندی موثر از این فرصت طلایی برای شکل دادن به زندگی انسان هاست.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: بهترین این فرصت در اختیار آموزش و پرورش است به جهت اینکه سنین افراد سنین یادگیری، شکل گیری و تاثیرپذیری است.

نسل نو در این دوره با استقبال خانواده ها به دست نظام تعلیم و تربیت سپرده می شوند و در یک فرصت 12 ساله در اختیار ما هستند تا از نظر روحی تغذیه شوند و دانش و آگاهی لازم را برای زندگی خود کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرحوزه ‎های علمیه در چهاردهمین برنامه گفت وگوی هفته آموزش و پرورش

مدیرحوزه ‎های علمیه در چهاردهمین برنامه گفت وگوی هفته آموزش و پرورش