مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 05:352020-12-27سياسي

در راه پیشرفت توقف ممنوع است/ راه ادامه دارد حتی با ویلچر


این گزارش روایت یک جوان ایرانی است که معلولیت و ویلچرنشینی هم نتوانسته مانع از پیشرفت وی شود و علی رغم تمام مشکلاتش، در سنگرهای علم و دانش و فیلم سازی و .

- مریم رضی پور_خبرگزاری فارس شهرکرد قرارمان را از چند روز قبل هماهنگ کرده بودیم، از خانه که بیرون زدم انگار دل آسمان هم پر بود اما خدا خدا کردم که برای چند ساعت هم که شده باران با تأخیر ببارد اما از شانس من این طور نشد.

قرارمان در پارک بود اما به دلیل بارش باران از آقای اکبری تقاضا کردم تا در کانون دانش آموختگان همدیگر را ببینیم امیدوار بودم تا به آن جا برسم باران بند بیاید.

  زمانی که از ماشین پیاده شدم از شدت بارش باران کاسته شده بود، بلافاصله با آقای اکبری تماس گرفتم و یک صدای شاد و پرانرژی از آن طرف گوشی گفت من در کانون نشسته ام و یک ساعتی می شود که منتظر شما هستم.

غرغرهای من که تمامی نداشت! با خودم گفتم من که دیر نکرده ام چرا اینقدر زود آمده است؛ بدون اینکه به نم نم باران و صدای خش خش برگ های پاییزی و محوطه زیبای کانون توجهی کنم خود را به محل قرار رساندم.

چند روزی می شد که به بهانه روز معلولین شماره آقای اکبری را از روابط عمومی بهزیستی گرفته بودم اما دل به کار نمی دادم انگار روزهای خسته و دلگیر پاییزی روی اراده من تأثیر دوچندانی گذاشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در راه پیشرفت توقف ممنوع است/ راه ادامه دارد حتی با ویلچر

در راه پیشرفت توقف ممنوع است/ راه ادامه دارد حتی با ویلچر