مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 05:402020-12-27ورزشي

تصمیمات در توچال براساس پروتکل ستاد کروناست/ هدف کمک به مربیان است


رییس هیات اسکی استان تهران تاکید کرد که هیات اسکی استان تهران به عنوان حلقه ارتباط بین مربیان و مسئولان پیست های اسکی تنها در صدد کمک به مربیان زحمتکش اسکی است.

- مرتضی ساوه شمشکی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص گلایه برخی مربیان در پیست اسکی توچال گفت: در ابتدا باید تاکید کنم که تمام تلاش هیات اسکی استان تهران کمک به مربیان و داوران است.

من خودم به عنوان مسئول هیات، یکی از مربیان و مدرسان اسکی هستم و خودم را از این خانواده می دانم و با مشکلاتشان آشنا هستم.

وی افزود: همه من را می شناسند و در سال های که توفیق خدمت به مربیان را داشتم تلاش کردیم تا به مربیان ارزش و ارج فراوانی گذاشته شود که مربیان مدرسه اسکی توچال پیشتاز هم هستند، چرا که به عنوان مثال بدون یک ریال هزینه حتی هزینه پارکینگ ورودی توچال و تله کابین به صورت اختصاصی خود را به محل تمرین و فعالیتشان می رسانند.

وی ادامه داد: امسال با توجه به شیوع ویروس برای مدرسه اسکی در وضعیت قرمز و نارنجی تعطیلی لحاظ شده است و وقتی مدرسه اسکی تعطیل باشد فعالیت مربیان نیز پیرو آن تعطیل خواهد بود اما با این وجود ما با ارتباطات و تعامل با دوستان عنوان کردیم که با توجه به شرایط دشوار موجود، مربیان بتوانند خارج از فضای بسته به تدریس بپردازند و برای رعایت فاصله اجتماعی و جلوگیری از ازدحام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات در توچال براساس پروتکل ستاد کروناست/ هدف کمک به مربیان است

تصمیمات در توچال براساس پروتکل ستاد کروناست/ هدف کمک به مربیان است