مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 06:202020-12-27اجتماعي

افزایش دمای هوا در کرمانشاه/ پایداری هوا سبب افزایش آلاینده ها می شود


مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از بعدازظهر امروز تا روز سه شنبه به تدریج شاهد افزایش نسبی میانگین دمای هوا در سطح استان خواهیم بود.

- محمد خسروی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت آب هوایی استان طی روزهای جاری، اظهار داشت: طبق تحلیلی که از نقشه های هواشناسی داشتیم جو منطقه در شرایط پایداری قرار دارد و تا پایان هفته شرایط نسبتا پایداری در سطح استان حاکم می شود.

وی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته سرمای هوا و یخبندان شبانه را داشتیم، اما رفته رفته هوا قدری گرم تر می شود و از سرمای محسوس هوا تا حدودی کاسته می شود.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: حداقل دمای امروز شهر کرمانشاه به 6 درجه سانتی گراد زیر صفر رسید و پیش بینی می شود حداکثر دمای هوای شهر به هفت درجه سانتی گراد برسد.

وی اضافه کرد: از بعدازظهر امروز تا روز سه شنبه به تدریج شاهد افزایش نسبی میانگین دمای هوا در سطح استان خواهیم بود و طی این مدت نسبت به امروز هوا مقداری گرم تر می شود، ولی در روزهای پایانی هفته تغییر دمای خاصی را برای سطح استان پیش بینی نمی کنیم.

خسروی خاطرنشان کرد: طی این مدت به استثنای افزایش مختصر آلاینده های شهری در اوایل وقت روزهای دوشنبه و سه شنبه و احتمالا رگبار خفیف و پراکنده باران در روزهای پنجشنبه و جمعه پدیده قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دمای هوا در کرمانشاه/ پایداری هوا سبب افزایش آلاینده ها می شود

افزایش دمای هوا در کرمانشاه/ پایداری هوا سبب افزایش آلاینده ها می شود