مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 06:252020-12-27سياسي

آزادسازی 135 هکتار از اراضی ساوجبلاغ


رییس دادگستری ساوجبلاغ از آزادسازی 135 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در این شهرستان خبر داد.

- احمد نوروزی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دستگاه قضا بنا بر دستور رییس قوه قضاییه تمهیدات ویژه ای را برای مقابله با تغییر کاربری اراضی در نظر گرفته است.

وی بیان کرد: اراضی استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ یکی از مناطقی است که مورد طمع برای تغییر کاربری قرار گرفته است، بنابراین باید تمام تلاش خود را برای مقابله با این امر به کار بگیریم.

رییس دادگستری ساوجبلاغ تصریح کرد: در این راستا چندین ویلای غیرمجاز در شهرستان ساوجبلاغ تخریب شد، در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در شهرستان ساوجبلاغ چندین ویلا و قطعه بندی قلع و قمع شد.

وی با اشاره به اینکه اعمال قانون در منطقه اسماعیل آباد در حوزه بخشداری مرکزی ساوجبلاغ رخ داده بیان کرد: در این منطقه موارد متعدد از قطعه بندی، ویلا، بنا و دیوارکشی قلع و قمع شد که مساحت اراضی آزادسازی شده به 135 هکتار می رسد.

نوروزی با تاکید بر اینکه شهرستان ساوجبلاغ یکی از مقاصد مهم تغییر کاربری در استان البرز است متذکر شد: با آغاز به فعالیت قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری در این شهرستان، بیش از 811 هکتار در این حوزه قضایی آزادسازی انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 135 هکتار از اراضی ساوجبلاغ

آزادسازی 135 هکتار از اراضی ساوجبلاغ