مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 06:402020-12-27اقتصادي

اوج و فرود «هتل خانه بهروزی»؛ آیینه سرمایه گذاری گردشگری در قزوین


یکی از بزرگ ترین چالش های توسعه گردشگری در استان قزوین، فقدان رابطه عرضه و تقاضای فضای اقامتی است؛ در طول سالیان بیش از سی پروژه هتل سازی در قزوین کلنگ خورد اما هیچ کدام به بهره برداری نرسید.

- اوج و فرود هتل خانه بهروزی ؛ آیینه سرمایه گذاری گردشگری در قزوین ایسنا/قزوین یکی از بزرگ ترین چالش های توسعه گردشگری در استان قزوین، فقدان رابطه عرضه و تقاضای فضای اقامتی است؛ در طول سالیان بیش از سی پروژه هتل سازی در قزوین کلنگ خورد اما هیچ کدام به بهره برداری نرسید.

موضوع تبدیل خانه های تاریخی قزوین به اقامتگاه گردشگری نیز در نمونه هتل خانه بهروزی با نگاه غیرکارشناسی شکست خورد و منجر به بی اعتمادی سرمایه گذاران این بخش شد.

یکی از بزرگ ترین چالش های پیش روی توسعه گردشگری در استان قزوین، فقدان یک رابطه معقول و یک تناسب منطقی بین تقاضا و عرضه فضاهای اقامتی است.

قزوین به خاطر مشکلاتی که در مدیریت کلان داشت در سال های پس از انقلاب، نه تنها قادر نشد در مقایسه با شهرها و مناطق استان های هم جوار، امکان احداث هتل های تازه و با ستاره های بالا را فراهم کند، بلکه بسیاری از ظرفیت های اقامتی موجود خود را هم از دست داد؛ به عنوان مثال پس از پیروزی انقلاب، مهمان سرای بزرگ جهانگردی قزوین در شمال غرب دروازه رشت به تعطیلی کشیده و بعد به جهاد سازندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج و فرود «هتل خانه بهروزی»؛ آیینه سرمایه گذاری گردشگری در قزوین

اوج و فرود «هتل خانه بهروزی»؛ آیینه سرمایه گذاری گردشگری در قزوین