مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 06:502020-12-27سياسي

برگزاری آیین تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در رفسنجان


آیین تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در پردیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، آیین باشکوه تشییع و تدفین دو شهید گمنام در شهرستان رفسنجان برگزار شد.

علی اسماعیلی ندیمی رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در مراسم تدفین شهدا در پردیس دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: خیرمقدم به این دو برادر عزیز شهیدم که دانشگاه علوم پزشکی و پردیس دانشگاه را به حضور مبارک خود مزین کردند، دارم و قطعا از این به بعد فضای دانشگاه تحت تأثیر معنویت این دو بزرگوار تغییر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه و دفتر نهاد رهبری دانشگاه در این دو هفته تلاش فراوانی برای هرچه باشکوه تر و بهداشتی تر برگزار شدن این مراسم داشتند و دوستان ما تا بعد از نیمه شب مشغول فراهم کردن این مراسم بودند.

حضور 2 شهید گمنام خستگی 10 ماهه را از کادر درمان بیرون کرد وی خاطرنشان کرد: سال 92 جلسه ای برای اینکه آرامگاه شهید گمنام در دانشگاه ما ایجاد شود، برگزار کردیم و پیگیری های زیادی به خصوص از دانشجویان بسیج دانشجویی انجام شد و  سال گذشته این محل را انتخاب کردند.

اسماعیلی ندیمی در ادامه با اشاره به اینکه 10 ماه است درگیر یکی از کشنده ترین پاندمی های دنیا هستیم که در صد سال اخیر بشر چنین پاندمی را ندیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در رفسنجان

برگزاری آیین تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در رفسنجان