مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 07:002020-12-27اقتصادي

پارک فناوری پردیس با بودجه ناچیز 1400 از رشد جا می ماند


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و امور اقتصادی پارک فناوری پردیس گفت: این پارک از رشد نسبی بودجه و اعتبارات عمومی خوبی بهره مند نشد و این باعث جاماندن از رشد پارک در اجرای برخی برنامه ها شد.

- محسن پیلان نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پارک فناوری پردیس از سال 98 تاکنون از رشد نسبی بودجه و اعتبارات عمومی در مقایسه با سایر پارک های فناوری بهره مند نشده است.

وی با تاکید بر اینکه همین کاهش اختصاص بودجه پارک فناوری پردیس در دوسال اخیر باعث جاماندن از رشد پارک در اجرای برخی برنامه ها شده است، بیان کرد: تقریبا طی دو سال گذشته همه پارک ها به صورت میانگین 100درصد رشد داشتند ولی پارک فناوری پردیس کمتر از 10 درصد رشد بودجه ای داشته است.

وی ادامه داد: اگر لایحه 1400 را مبنا قرار دهیم در این بودجه همچنان برخی از پارکها به نوعی یک افزایش 30-40 درصدی داشتند و درست است که پارک فناوری پردیس هم شامل این افزایش شده است، اما این در حالی است که همین افزایش هم بر اساس برنامه های توسعه ای پارک منطقی نبوده و اثر منفی کاهش بودجه مصوب در سالهای گذشته برای پارک فناوری پردیس بر کیفیت اجرای برخی از برنامه ها همچنان باقی خواهد ماند.

به گفته پیلان نژاد، با توجه به اینکه پارک فناوری پردیس به عنوان بزرگترین پارک فناوری کشور و از جمله پارکهای پیشتاز در زمینه اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک فناوری پردیس با بودجه ناچیز 1400 از رشد جا می ماند

پارک فناوری پردیس با بودجه ناچیز 1400 از رشد جا می ماند