مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 08:002020-12-27سياسي

مسابقه کتابخوانی «در مکتب حاج قاسم» در ایلام برگزار می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: مسابقه کتابخوانی در مکتب حاج قاسم در سطح 307 کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

- مسابقه کتابخوانی در مکتب حاج قاسم در ایلام برگزار می شود ایسنا/ایلام مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: مسابقه کتابخوانی در مکتب حاج قاسم در سطح 307 کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: همزمان با 13 دی ماه، اولین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه های ویژه ای همگام با سراسر کشور در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مشخصه های مقاومت در مکتب ولایت، سید شهدای مقاومت در کلام ولایت، ویژگی های سید شهدای مقاومت، ویژگی های منحصر به فرد شهید حاج قاسم سلیمانی، اصول مکتب قاسم سلیمانی، شاخص های مرتبط با حاج قاسم سلیمانی و درس هایی از مکتب حاج قاسم سلیمانی از جمله محورهای این برنامه ها در سطح کانون های فرهنگی و هنری است، با تاکید بر الگوگیری نسل جوان و نوجوان امروز از سیره و منش شهید سردار سلیمانی، تصریح کرد: استکبار جهانی، داعش و کسانی که ضد اسلام و ضد دین بودند را به وجود آوردند تا در راستای منافع و مطامع منحوس خودشان و ضربه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه کتابخوانی «در مکتب حاج قاسم» در ایلام برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی «در مکتب حاج قاسم» در ایلام برگزار می شود