مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 08:202020-12-27سياسي

مدیر عامل گل گهر با عملکرد خود شهروند افتخاری سیرجان می شود


شرکت گل گهر با مدیریت «ملارحمان» دستاوردهای چشمگیری در اقتصاد مقاومتی، مسئولیت اجتماعی، جهش تولید و توسعه به دست آورده و حالا اذهان عمومی این را مدیر شهروند افتخاری سیرجان می دانند.

- کرمان - شرکت گل گهر با مدیریت ملارحمان دستاوردهای چشمگیری در اقتصاد مقاومتی، مسئولیت اجتماعی، جهش تولید و توسعه به دست آورده و حالا اذهان عمومی این را مدیر شهروند افتخاری سیرجان می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایفا کرده که ادامه اجرای این امور در آینده سیرجان را از هر حیث بیمه می کند.

با دغدغه مدیرعامل شرکت گل گهر در حوزه مسئولیت های اجتماعی که به عنوان نخستین برنامه ایشان در مراسم معارفه مطرح شد، مساعدت های بی نظیری در همکاری های متعدد بخش خصوصی و دولتی رقم خورد که این سلسله اقدامات، گامی کلیدی در مسیر توسعه پایدار و نجات شهروندان سیرجان و حتی استان کرمان از هر بحرانی قلمداد می شود.

ملارحمان، اولویت را بر اجرای پروژه های عمرانی و توسعه ای در مناطق محروم نهاد و مساعدت در محرومیت زدایی خانواده های نیازمند و تحت پوشش نهادهای حمایتی، جایگاهی ویژه برای شرکت معدنی و صنعتی گل گهر میان شهروندان سیرجانی کسب کرد تا جایی که امروز این مدیر را می توان با وجود اقدامات گسترده اقتصادی، حمایتی و مسئولیت اجتماعی شهروند افتخاری سیرجان نامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر عامل گل گهر با عملکرد خود شهروند افتخاری سیرجان می شود

مدیر عامل گل گهر با عملکرد خود شهروند افتخاری سیرجان می شود