مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 08:402020-12-27اجتماعي

سوادآموزان ابهری در روزهای کرونایی چه دغدغه هایی دارند؟


رییس اداره سوادآموزی آموزش و پرورش ابهر گفت: نداشتن گوشی هوشمند، آشنا نبودن به استفاده از این نوع گوشی ها و پرچالش بودن برگزاری کلاس ها به صورت غیرحضوری از مهم ترین مشکلات پیش روی سوادآموزی در شرایط کرونایی در ابهر است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره سوادآموزی آموزش و پرورش ابهر گفت: نداشتن گوشی هوشمند، آشنا نبودن به استفاده از این نوع گوشی ها و پرچالش بودن برگزاری کلاس ها به صورت غیرحضوری از مهم ترین مشکلات پیش روی سوادآموزی در شرایط کرونایی در ابهر است.

عزیزالله عزیزخانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که اول تا هفتم دی ماه به عنوان هفته نهضت سوادآموزی نام گذاری شده است، عنوان کرد: امام خمینی (ره) در بیانیه خود همه مردم ایران را مخاطب قرار می دهند و می گویند همه خواهران و برادران ایرانی به پا خیزند و همه افراد بی سواد را آموزش دهند و در یک کلام ایران را مدرسه کنند، از همین رو است که روز هفتم دی ماه که روز گرامی داشت نهضت سوادآموزی نام گذاری شده، متعلق به همه مردم ایران است.

وی اظهار کرد: به مناسبت هفته سوادآموزی، مسابقه انشاءنویسی با موضوع پرسش مهر ریاست جمهوری، مسابقه کتاب خوانی سرباز دل ها با موضوع شهید قاسم سلیمانی برای دوره انتقال و نیز مسابقه آشنایی با تفکرات سردار سلیمانی برای آموزش دهندگان در ابهر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوادآموزان ابهری در روزهای کرونایی چه دغدغه هایی دارند؟

سوادآموزان ابهری در روزهای کرونایی چه دغدغه هایی دارند؟