مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 08:402020-12-27سياسي

آملی لاریجانی:شورای نگهبان اظهارنظری قبل از مصوبه مجلس نخواهد داشت


عضو هیئت رییسه فراکسیون گام دوم انقلاب مباحث مطرح شده این فراکسیون با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تشریح کرد.

- مجتبی رضاخواه در گفتگو با اسلامی تصریح کرد: ما به دنبال راهکاری هستیم که طرح های مجلس و لوایح دولت در راستای اجرای سیاست های کلی نظام باشد اما متأسفانه این اشکال وارد است که بعضاً این اتفاق نمی افتد و لایحه بودجه سال 1400 هم این مشکل را دارد.

رضاخواه اظهار داشت: بر این اساس لازم است جلسات منظمی با مجمع تشخیص مصلحت نظام داشته باشیم تا مصوبات مجلس منطبق با سیاست های کلی نظام باشد و مجمع تشخیص هم سیاست های کلی را اعلام می کند و باید پیگیر اجرای آن در دولت باشیم و همچنین طرح های مجلس هم باید در راستای اجرای سیاست های کلی نظام باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این جلسه درباره طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری هم مباحثی مطرح شد، گفت: در این زمینه هم باید بین مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام همکاری وجود داشته باشد تا قانون انتخابات ریاست جمهوری مبتنی بر سیاست های کلی نظام باشد.

عضو هیئت رییسه فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا حذف برخی از مواد طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در جلسه علنی امروز به دلیل مسائلی بوده که در جلسه روز گذشته مطرح شده است، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آملی لاریجانی:شورای نگهبان اظهارنظری قبل از مصوبه مجلس نخواهد داشت

آملی لاریجانی:شورای نگهبان اظهارنظری قبل از مصوبه مجلس نخواهد داشت