مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 08:402020-12-27سياسي

زهکشی 30 هزار هکتار از اراضی کشاورزی توسط قرارگاه خاتم


فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) از زهکشی 30 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان گلستان توسط قرارگاه خاتم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار سعید محمد صبح امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه های زهکشی اراضی اولویت دار و طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری استان گلستان، اظهار کرد: مفتخریم به یاری خداوند امروز کار بزرگ دیگری را که با معیشت مردم گره خورده را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: محور اصلی توسعه در استان گلستان که ظرفیت بالایی هم دارد، کشاورزی است و پیگیری بهبود امور کشاورزان در استان گلستان که رابطه مستقیمی با معیشت مردم دارد، جزء اولویت فعالیت های قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) خاطرنشان کرد: متاسفانه در کشور مشکل کم آبی داریم و از سوی دیگر آمارها نشان می دهد 93 درصد آب تامین شده در کشور برای کشاورزی مصرف می شود.

محمد گفت: یکی از نیازهای مهم کشور، دانش بومی کشاورزی است، کشاورزی در بخش های مختلف با مشکل مواجه شده و به صورتی شده حتی از بذر تا کود وابستگی داریم و برای حل این مشکل نیازمند کار جهادی هستیم.

وی با اشاره به ضرورت کار جهادی برای رسیدن به خودکفایی، اضافه کرد: در استان گلستان طبق تفاهمنامه منعقد شده مقرر است 6 هزار هکتار حوضچه پرورش میگو را اجرا کنیم که با اجرای این پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زهکشی 30 هزار هکتار از اراضی کشاورزی توسط قرارگاه خاتم

زهکشی 30 هزار هکتار از اراضی کشاورزی توسط قرارگاه خاتم