مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 08:552020-12-27دانش

وجود ساختارهای کلان در نحوه ارزیابی پژوهشگران دانشگاهی، چالش پژوهش کشور


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: یکی از چالش های فرا روی پژوهش در کشور وجود ایرادات ساختاری کلان در نحوه ارزیابی پژوهشگران دانشگاهی است.

- ایسنا/اصفهان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: یکی از چالش های فرا روی پژوهش در کشور وجود ایرادات ساختاری کلان در نحوه ارزیابی پژوهشگران دانشگاهی است.

محمدعلی کریمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دانشگاه­ ها در روند تغییر از آموزش محوری به پژوهش محوری و داشتن زیرساخت­ های آزمایشگاهی، امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای پژوهش رشد قابل توجهی داشته ­اند، اظهار کرد: در بیشتر دانشگاه ­ها، پژوهش انجام می شود، آزمایشگاه ­ها شکل گرفته ­اند و مجموعه های تحصیلات تکمیلی، مخصوصا در دانشگاه ­ های بزرگ بیشتر بر دوره ­های دکترا متمرکز و توسعه پیدا کرده ­اند.

وی افزود: در دهه اخیر مخصوصا با توجه به توسعه بیشتر مراکز رشد و پارک­ های علم و فناوری، در کنار مراکز پژوهشی و پژوهشگاه ­ها از یکسو و از سوی دیگر دانشگاه ­ها، زیر ساخت­ های لازم برای ورود به عرصه فناوری و تجاری ­سازی فراهم شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور استان اصفهان افزود: اکنون دانشگاه ها در حال حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم و چهارم بوده و دانشگاه پیام نور هم از این امر مستثنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود ساختارهای کلان در نحوه ارزیابی پژوهشگران دانشگاهی، چالش پژوهش کشور

وجود ساختارهای کلان در نحوه ارزیابی پژوهشگران دانشگاهی، چالش پژوهش کشور