مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 09:052020-12-27سياسي

افسران علم و فناوری تکمیل کننده انتقام سخت از عاملان ترور سردار سلیمانی هستند


افسران جنگ نرم و حوزه علم و فناوری تکمیل کننده انتقام سخت برای ضربه زدن به آمران و عاملان جنایت ترور سردار سلیمانی هستند.

- پرویز کرمی در آستانه اولین سالگرد سردار قاسم سلیمانی به خبرنگار مهر گفت: یک سال از فراغ سردار دلها؛ سردار سلیمانی گذشت؛ مردم ایران به خوبی این سرباز ایران اسلام و ولایت را شناخته بودند که این شناخت خودش را در تشییع بی نظیر سردار دلها نشان داد.

وی با بیان اینکه تشییع سردار سلیمانی، در دنیا بی سابقه بود، افزود: همچنین می توان گفت بعد از تشییع امام خمینی(ره) بزرگترین تشییع ملی مربوط به سردار سلیمانی بود که مردم با عشق، علاقه و انگیزه شان انجام دادند.

مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه این تشییع با شکوه و با شعور حاصل شناخت مردم از سردار دلها بود، بیان کرد: مردم پس از شهادت سردار سلیمانی با ظالمان دینِ تقلبی آشنا شدند و احساس خسران برای از دست دادن این دُرِ گرانبها بیشتر و بیشتر شد؛ از این رو عشق مردم به سردار سلیمانی نه تنها فزونی یافت بلکه زلال تر شد که چه سردارِ سربازِ پاکباخته ای در میان آنها زندگی می کرده است.

کرمی با اشاره به وعده انتقام سخت پس از شهادت سردار سلیمانی افزود: مقام معظم رهبری پیامی بر انتقام سخت از عاملان شهادت سردار سلیمانی دادند؛ حضرت آقا حرفی را بدون مطالعه، بدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسران علم و فناوری تکمیل کننده انتقام سخت از عاملان ترور سردار سلیمانی هستند

افسران علم و فناوری تکمیل کننده انتقام سخت از عاملان ترور سردار سلیمانی هستند