مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 09:052020-12-27بين الملل

بوکوحرام 40 چوب بر را ربود و 3 تن را در نیجریه به قتل رساند


منابع شبه نظامی و ساکنان محلی اعلام کردند، تروریست های بوکوحرام در شمال شرق نیجریه در نزدیکی مرز با کشور کامرون حدود 40 چوب بر را ربوده و سه تن دیگر را به قتل رساندند.

- منابع شبه نظامی و ساکنان محلی اعلام کردند، تروریست های بوکوحرام در شمال شرق نیجریه در نزدیکی مرز با کشور کامرون حدود 40 چوب بر را ربوده و سه تن دیگر را به قتل رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، منابع گفتند، تروریست های بوکوحرام روز پنجشنبه این گروگان ها را در جنگل وولگو واقع در نزدیکی شهر گامبورو ، جایی که این چوب برها برای جمع آوری هیزم به آنجا می رفتند، نگه داشتند.

تروریست های بوکوحرام به شدت چوب برها و کشاورزان در شمال شرق نیجریه را هدف گرفته اند و آنها را به دادن اطلاعات به ارتش و مقامات محلی متهم می کنند.

عمر کاچالا ، یکی از رهبران شبه نظامی که در جست وجوها برای پیدا کردن گروگان ها شرکت داشت، گفت: گروهی متشکل از بیش از 40 چوب بر روز پنجشنبه منطقه شهوری در حومه گامبورو را ترک کردند و دیگر بازنگشتند.

روز جمعه ما افرادمان را بسیج کردیم و به جنگل وولگو رفتیم؛ جایی که در آنجا جسد سه تن را که جز این چوب برها بودند کشف و شناسایی کردیم اما هیچ ردی از دیگر چوب برها پیدا نکردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوکوحرام 40 چوب بر را ربود و 3 تن را در نیجریه به قتل رساند

بوکوحرام 40 چوب بر را ربود و 3 تن را در نیجریه به قتل رساند