مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 09:052020-12-27سياسي

دهه بصیرت و میثاق با ولایت 5 هزار برنامه در فارس اجرا می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از اجرای 5 هزار برنامه در 9 عنوان کلی در دهه بصیرت و میثاق با ولایت در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از اجرای 5 هزار برنامه در 9 عنوان کلی در دهه بصیرت و میثاق با ولایت در سطح استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضایی یکشنبه 7 دی در یک کنفرانس خبری به اعلام ویژه برنامه های دهه بصیرت و میثاق با ولایت با شعار محوری بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی پرداخت.

او افزود: در این دهه فتنه، لحظه شناسی، بصیرت، آگاهی، شهادت و مقاومت و انتقام سخت همه گل کلام و سخن رسانه ها و نشست های فرهنگی و سیاسی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تاکید کرد که جامعه بصیر اگر جایی هم اشتباه کند با آگاهی و شناخت می تواند تغییر موضع دهد.

رضایی ادامه داد: در سال 89 عده ای اعتراض کردند و تدوام آن تبدیل به اغتشاش شد و عده ای سودجو که مهره های دشمنان ما بودند، اموال عمومی را تخریب کردند اما بسیاری از همان هایی که رای خود را مطالبه کرده بودند، آمدند، بازشناسی کردند و تمیز دادند بحث اعتراض با اغتشاش را، لذا اگر بصیرت باشد انسان می تواند حتی اگر با انحراف مواجه شده باشد تغییر موضع دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه بصیرت و میثاق با ولایت 5 هزار برنامه در فارس اجرا می شود

دهه بصیرت و میثاق با ولایت 5 هزار برنامه در فارس اجرا می شود