مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 09:352020-12-27سياسي

روند کند جذب هنرمندان زنجانی در روزهای کرونایی


دبیر انجمن ادبی صراط استان زنجان گفت: تعطیلی انجمن ها جذب هنرمندان را کندتر کرده است.

- حسن پاکزاد در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با تعطیلی انجمن های ادبی، اظهار کرد: انجمن های ادبی در استان فضای عمومی برای خود داشتند که از ابتدای شیوع ویروس کرونا این مرکز تعطیل شده و فعالیت هایی که قبل از شیوع ویروس کرونا در استان در انجمن ها برگزار می شد، کم تر شده است.

وی افزود: تعطیلی و بسته بودن انجمن ها باعث شده جذب موج جدیدی از هنرمندان که هر سال اتفاق می افتاد، به دلیل وجود محدودیت ها و بسته بودن انجمن ها به کندی صورت گرفته و ارتباطات بین هنرمندان نیز کمتر شود.

این مسئول به برگزاری فعالیت های هنری در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: چهار انجمن ادبی در شهر زنجان فعالیت می کنند که در این انجمن ها، برنامه ها و مراسم مختلفی برگزار می شود و همواره از برنامه های خوبی که در شان هنر در استان برگزار می شد نیز استقبال خوبی صورت می گرفت، از زمان شیوع ویروس کرونا نیز بخشی از برنامه ها در فضای مجازی برگزار می شود که در ابتدا استقبال خوبی صورت گرفت ولی در این روزها کمتر شده است.

پاکزاد با اشاره به اینکه در انجمن ادبی صراط نیز برنامه های مختلفی برای شاعران استان برگزار می شود، ادامه داد: کارگاه های آموزشی که در انجمن برای شاعران برگزار می شود با توجه به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کند جذب هنرمندان زنجانی در روزهای کرونایی

روند کند جذب هنرمندان زنجانی در روزهای کرونایی