مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 09:452020-12-27سياسي

استاندار یزد: مناسب سازی معابر از شاخصه های شهر جهانی است


استاندار یزد با تاکید بر اینکه شهری همچون یزد باید از شاخصه های شهر جهانی برخوردار باشد، گفت: مناسب سازی شهری از شاخصه های شهر جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی طالبی با اشاره به رویکرد شهرداری و شورای شهر یزد برای مناسب سازی معابر شهری اظهار کرد: رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی بسیار خوب است و این فرصتی برای حرکت سریع روبه جلو در ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات شهری است.

وی با اشاره به اقدام ستاد مناسب سازی شهری برای دسترس پذیر کردن شهر یزد افزود: یزد به یک شهر جهانی تبدیل شده و با توجه به این که عناوینی همچون شهر دوستدار معلول، شهر دسترس پذیر و .

را نیز دریافت کرده، باید شاخصه های شهر جهانی را نیز داشته باشد.

استاندار یزد با بیان این که معلولان و افراد دارای محدودیت های حرکتی، باید امکان استفاده از فضاهای شهری را داشته باشند، عنوان کرد: طبیعی است که مناسب سازی شهری علاوه بر کمک به انجام امور روزمره برای این افراد، رونق گردشگری را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی تاکید کرد: تمام مناطق یزد اعم از شهری و ادارات و نهادها باید به صورت کامل برای معلولان، جانبازان، سالمندان و سایر اقشار دارای محدودیت های حرکتی مناسب سازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: مناسب سازی معابر از شاخصه های شهر جهانی است

استاندار یزد: مناسب سازی معابر از شاخصه های شهر جهانی است