مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 09:452020-12-27سياسي

بی بصیرتی مدعیان حق موجب انزوای حق می شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بی بصیرتی مدعیان حق باعث انزوای حق می شود، گفت: بصیرت رمز موفقیت بوده که نباید از آن چشم پوشی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبادی پیش از ظهر یکشنبه در جمع دست اندرکاران مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی با اشاره به هفته بصیرت بیان کرد: 9 دی سنبل بصیرت است.

وی با بیان اینکه عنصر بصیرت زندگی جوامع بشری را رقم می زند، اظهار کرد: هر جا جبهه حق زمین گیر شده ناشی از بی بصیرتی بوده است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه بی بصیرتی مدعیان حق باعث انزوای حق می شود، افزود: بصیرت رمز موفقیت بوده که نباید از آن چشم پوشی کرد.

وی با بیان اینکه اصولی مانند سرمایه علمی، تذکر، نصیحت، تعلم و تربیت در تحقق بصیرت نقش مهمی دارد، گفت: هدایت یک انسان بسیار ارزشمند تر از تمام آفتابی بوده که بر عالم می تابد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی علم را شرط رسیدن به اهداف دانست و افزود: بصیرت زمانی حاصل می شود که شخص در درون حق طلب باشد در غیر این صورت به هدف نخواهد رسید.

رعایت تقوا شرط تشخیص حق از باطل وی با اشاره به آیاتی از قرآن بیان کرد: خداوند اهل علم و تقوا را تنها نمی گذارد و قلبش از اندیشه های شیطانی حفظ می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی بصیرتی مدعیان حق موجب انزوای حق می شود

بی بصیرتی مدعیان حق موجب انزوای حق می شود