مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 09:552020-12-27ورزشي

رییس هیات کبدی استان کرمانشاه ابقاء شد


مختار صیدی برای مدت چهار سال دیگر از اعضای مجمع انتخاباتی ریاست هیات کبدی کرمانشاه رای اعتماد گرفت و در این سمت ابقا شد.

- ایسنا/کرمانشاه مختار صیدی برای مدت چهار سال دیگر از اعضای مجمع انتخاباتی ریاست هیات کبدی کرمانشاه رای اعتماد گرفت و در این سمت ابقا شد.

مجمع انتخاباتی ریاست هیات کبدی استان کرمانشاه، امروز(هفتم دی) با حضور رییس فدراسیون و مسئولین ورزش استان برگزار و مختار صیدی با کسب اکثریت آراء به عنوان رییس هیات استان ابقاء شد.

در این مجمع مختار صیدی و علی یاری دو کاندیدای احراز پست ریاست هیات کبدی کرمانشاه بودند که پس از رای گیری از اعضای مجمع، مختار صیدی با کسب 15 رای موافق از مجموع 16 رای ماخوذه – یک رای سفید - برای مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست هیات باقی ماند.

کبدی را به روستاها می کشانیم مختار صیدی رییس هیات کبدی استان کرمانشاه در این نشست به تشریح عملکرد چهارساله اش در هیات کبدی استان پرداخت و بااشاره به رشد و ارتقاء جایگاه این رشته طی چندسال گذشته، اعلام کرد: با مجموع برنامه ریزی هایی که طی این مدت داشتیم، توانستیم علاوه بر ارتقاء جایگاه کبدی کرمانشاه در کشور، وضعیت مطلوبی هم در استان داشته باشیم.

وی از افزایش 70 درصدی دعوت از کبدی کاران کرمانشاهی به اردوهای تیم ملی طی این مدت خبرداد و گفت: تا سال گذشته و پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات کبدی استان کرمانشاه ابقاء شد

رییس هیات کبدی استان کرمانشاه ابقاء شد