مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 10:152020-12-27سياسي

فتاوای عالمانه رهبری در مورد اهل سنت در جهان نمونه ای ندارد


فتاوای عالمانه رهبری در مورد اهل سنت و احترام به عقاید و مقدسات آنها بی مانند بوده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا سیدمحسن حسینی در دیدار ائمه جمعه کردستان با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: ائمه جمعه و در مجموع جامعه روحانیت در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در مسیر دفاع از ارزش های انقلاب ثابت قدم بوده اند.

وی تصریح کرد: مردم کردستان ارادت قلبی به رهبر معظم انقلاب دارند و بر همین مبنا محبت زیادی نسبت به نمایندگان ولی فقیه در استان دارند.

ماموستا حسینی با بیان اینکه فتاوای عالمانه رهبری در مورد اهل سنت و احترام به عقاید و مقدسات آنها بی مانند بوده است، گفت: امروز برای ما روحانیون اهل سنت کاملا مشهود و آشکار است که کسی توان صدور فتاوایی همچون فتواهای رهبر معظم انقلاب را ندارد.

امام جمعه اهل سنت کامیاران اضافه کرد: فتواهای علمی و دینی رهبر ایران از یک سو و اجتهاد ایشان در حوزه های مختلف و فرمایشات گوهربار معظم له موجب خشم دشمنان اسلام و هجمه های گسترده مخالفین دین اسلام و انقلاب شده است.

ماموستا حسینی افزود: علمای اهل سنت هرگونه حرکت و هجمه علیه رهبر انقلاب اسلامی را محکوم می کنند و معتقدیم نه تنها ملت ایران بلکه همه آزادی خواهان جهان باید به وجود بر خیر و برکت رهبری افتخار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتاوای عالمانه رهبری در مورد اهل سنت در جهان نمونه ای ندارد

فتاوای عالمانه رهبری در مورد اهل سنت در جهان نمونه ای ندارد