مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 10:502020-12-27پزشكي

کاهش حساسیت های کرونایی و خطر بازگشت به وضعیت قرمز


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نسبت به هرگونه کاهش در رعایت پروتکل های بهداشتی هشدار داد و گفت: اگرچه روند بستری ها، مبتلایان قطعی و مرگ و میرها، - ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نسبت به هرگونه کاهش در رعایت پروتکل های بهداشتی هشدار داد و گفت: اگرچه روند بستری ها، مبتلایان قطعی و مرگ و میرها، نزولی است اما همچنان خطر ابتلا جدی است و لذا از عموم شهروندان انتظار داریم همچنان در رعایت پروتکل ها، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از دورهمی ها و اجتماعات خانوادگی جدی باشند.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه علی رغم بهبود نسبی شرایط، شاهد کاستن از حساسیت های مردمی در توجه به پروتکل های بهداشتی هستیم.

وی با بیان اینکه همچنان شاهد موارد مثبت قطعی در استان و کشور هستیم ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته هشت بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس بر ضرورت توجه جدی به هشدارهای وزارت بهداشت و کارشناسان حوزه سلامت تاکید و یادآوری کرد: در چهار روز گذشته 31 بستری جدید در مناطق تحت پوشش دانشگاه ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش حساسیت های کرونایی و خطر بازگشت به وضعیت قرمز

کاهش حساسیت های کرونایی و خطر بازگشت به وضعیت قرمز