مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 10:552020-12-27سياسي

شهرداری تهران ملزم به ارائه لایحه عبور ایمن از پل های عابر پیاده شد


طرح ‏الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه عبور ایمن شهروندان از پل های عابر پیاده شهر تهران ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، طرح یادشده روز یکشنبه در دویست و پنجاه و نهمین جلسه شورا به پیشنهاد علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران و با امضای 9 تن از اعضای شورای شهر تهران به هیئت رییسه شورای شهر تقدیم شد.

‏‎این طرح را علی اعطا، حسن خلیل آبادی، ناهید خداکرمی، مجید فراهانی، محمد جواد حق شناس، محمد سالاری، محمد علیخانی، زهرا نژادبهرام و بهاره آروین امضا کرده اند.

‏‎بر اساس این گزارش، در دلایل فوریت این طرح عنوان شده‬ ‏‎توجه به نگرانی های شهروندان درباره مخاطرات موجود در پل های عابر پیاده که به دلیل نصب تابلوهای تبلیغاتی برای آنها و نبود دید و منظر کافی از فضای خیابان به درون و پل ها به وجود آمده و همچنین ناامن بودن این پل ها به واسطه عدم روشنایی کافی و ناکارآمد بودن ضوابط ملاک عمل این طرح به شورای شهر مطرح شده است.

‏‎بر اساس ماده واحده طرح پیشنهادی، در این طرح شهرداری تهران مکلف است در راستای عبور ایمن شهروندان پیاده از پل های هوایی شهر تهران نسبت به ارائه لایحه عبوری ایمن شهروندان از پل های عابرپیاده شهر تهران از طریق اصلاح ضوابط فنی نصب تابلوهای تبلیغاتی به مدت دو ماه از تاریخ تصویب این طرح اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران ملزم به ارائه لایحه عبور ایمن از پل های عابر پیاده شد

شهرداری تهران ملزم به ارائه لایحه عبور ایمن از پل های عابر پیاده شد