مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 11:102020-12-27ورزشي

باید حقمان را از کبدی دنیا بگیریم


باید کبدی کشورمان را به جایگاهی که حقمان است برسانیم و بتوانیم فدراسیون آسیایی یا جهانی این رشته را به ایران بیاوریم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس فدراسیون کبدی گفت: باید کبدی کشورمان را به جایگاهی که حقمان است برسانیم و بتوانیم فدراسیون آسیایی یا جهانی این رشته را به ایران بیاوریم.

عباس اورسنجی در مجمع انتخابات هیات کبدی کرمانشاه که ظهر امروز(7 دی) با حضور مسئولین ورزش استان برگزارشد، با اشاره به تدوین برنامه ای راهبردی برای پیشرفت کبدی ایران، اظهارکرد: ماهم به مانند کشورهای توسعه یافته با بررسی ها و در نظر گرفتن همه جوانب، برای پیشرفت کبدی کشورمان برنامه ای راهبردی با شش استراتژی تدوین کرده ایم.

وی تثبیت جایگاه قهرمانی ایران در آسیا را یکی از این استراتژی ها دانست و افزود: تا چندسال پیش در برنامه ریزی هایی که داشتیم، بدنبال این بودیم که جایگاه نایب قهرمانی خود را در آسیا تثبیت کنیم، اما در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا یک گام از این برنامه ریزی پیش رفتیم و توانستیم قهرمان آسیا شویم، برای همین اکنون برای تثبیت جایگاه قهرمانی تلاش می کنیم.

رییس فدراسیون کبدی در ادامه آموزش را از اولویت های مهم دیگر فدراسیون اعلام کرد و یادآورشد: معتقدم تا زمانی که از سطوح پایه آموزش صورت نگیرد، بسیاری از مشکلات ما در بحث ساخت بازیکن برای تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید حقمان را از کبدی دنیا بگیریم

باید حقمان را از کبدی دنیا بگیریم