مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 11:352020-12-27بين الملل

همگرایی اقتصادی میان رژیم صهیونیستی و مراکش بعد از عادی سازی روابط


روزنامه عبری زبان یسراییل هیوم نگاهی به آنچه ثمره عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و مراکش خوانده، انداخت و از امضای توافقنامه اقتصادی میان دو طرف پرده برداشت که در تبدیل شدن این رژیم به مرکز اقتصادی منطقه ای نقش بسزایی خواهد داشت.

- روزنامه عبری زبان "یسراییل هیوم" نگاهی به آنچه ثمره عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و مراکش خوانده، انداخت و از امضای توافقنامه اقتصادی میان دو طرف پرده برداشت که در تبدیل شدن این رژیم به مرکز اقتصادی منطقه ای نقش بسزایی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه نوشت، وزارت دارایی رژیم صهیونیستی با همتای مراکشی خود پیرامون سرمایه گذاری و امور مالی توافقنامه همکاری امضا کرد.

طبق نوشته یسراییل هیوم، شیرا گرینبرگ اقتصاددان ارشد وزارت امور دارایی رژیم صهیونیستی در جریان سفر هیئت اسراییلی به رباط سه شنبه شب این توافقنامه را با هدف پیشبرد روابط دو طرف امضا کرد.

این توافق شامل توسعه همکاری اقتصادی در زمینه های مختلف از جمله کاهش موانع سرمایه گذاری، همکاری و تبادل اطلاعات در زمینه سیستم های مدیریت مالی، منع پولشویی و تأمین مالی تروریسم و ​​همچنین پیشبرد چندین منشور بین المللی برای ایجاد زیرساخت عالی توافقی برای کار در بخش خصوصی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگرایی اقتصادی میان رژیم صهیونیستی و مراکش بعد از عادی سازی روابط

همگرایی اقتصادی میان رژیم صهیونیستی و مراکش بعد از عادی سازی روابط