مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 12:102020-12-27اجتماعي

استارتاپ صنایع دستی و دوختنی های سنتی در ایلام برگزار شد + ایده های برتر


استارتاپ صنایع دستی و دوختنی های سنتی در حوزه های لباس محلی، سوزن دوزی، لباس با هویت ایرانی و صنایع دستی با حضور 28 تیم در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام در فضای مجازی برگزار شد.

- استارتاپ صنایع دستی و دوختنی های سنتی در ایلام برگزار شد + ایده های برتر ایسنا/ایلام استارتاپ صنایع دستی و دوختنی های سنتی در حوزه های لباس محلی، سوزن دوزی، لباس با هویت ایرانی و صنایع دستی با حضور 28 تیم در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام در فضای مجازی برگزار شد.

شهریار رستمی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام، در این رویداد اظهار کرد: رویداد شتاب صنایع دستی و دوخت های سنتی با توجه به پتانسیل و ظرفیت استان برای اولین بار در استان اجرا می شود به طوری که این رویداد قصد دارد در حوزه صنایع دستی و دوخت های سنتی برای استان ارزش آفرین باشد و گامی برای حرکت به سمت ایجاد اشتغال های نوآورانه در زمینه صنایع دستی و دوخت های سنتی بردارد.

وی اهداف این رویداد را ایده پردازی و خلق ایده های ناب، معرفی روشهای تامین سرمایه در حوزه صنایع دستی و دوخت های سنتی، شناسایی و معرفی نوآوری ها در حوزه صنایع دستی و دوخت های سنتی، بومی سازی ایده های اجرا شده و خلق ارزشی نو ، ایجاد امکان مذاکره رو در رو و جسورانه و تعامل موثر و کارامد صاحبان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارتاپ صنایع دستی و دوختنی های سنتی در ایلام برگزار شد + ایده های برتر

استارتاپ صنایع دستی و دوختنی های سنتی در ایلام برگزار شد + ایده های برتر