مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 12:352020-12-27دانش

آینه ، راهکاری برای جلوگیری از تقلب دانشجویان در امتحانات مجازی


یک دانشگاه در ترکیه اعلام کرد که برای جلوگیری از تقلب در امتحانات آنلاین، داشتن یک آینه با اندازه متوسط برای هر دانشجو الزامی است.

- "آینه "، راهکاری برای جلوگیری از تقلب دانشجویان در امتحانات مجازی یک دانشگاه در ترکیه اعلام کرد که برای جلوگیری از تقلب در امتحانات آنلاین، داشتن یک آینه با اندازه متوسط برای هر دانشجو الزامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه بیلکنت (Bilkent) آنکارا اعلام کرد که برای حصول اطمینان از رعایت استانداردها و جلوگیری از بروز تقلب در امتحانات دانشجویان که به دلیل شرایط به وجود آمده از کرونا به صورت آنلاین برگزار می شود، وجود یک آینه با اندازه متوسط برای هر دانشجو به هنگام امتحان دادن الزامی است.

این دانشگاه معتبر خصوصی برای 11 هزار دانشجوی خود آینه هایی با اندازه متوسط ارسال کرد تا به هنگام امتحان دادن، آینه را در پشت سر خود قرار دهند که مشخص شود کسی در پشت سر آنها نیست و یا وسیله تقلب خاصی در مقابل آن ها قرار ندارد.

عبدالله آتالار از مسئولان این دانشگاه گفت: ما اولین کسی نیستیم که این کار را انجام می دهیم، به عنوان مثال، در مصاحبه های شرکت گوگل هم از این راهکار استفاده می شود.

وی ادامه داد: ما سعی می کنیم امتحانات آنلاین را برای همه دانشجویان خود در شرایطی سپری کنیم که فقط سوالات امتحان را پیش روی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینه ، راهکاری برای جلوگیری از تقلب دانشجویان در امتحانات مجازی

آینه ، راهکاری برای جلوگیری از تقلب دانشجویان در امتحانات مجازی