مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 12:452020-12-27سياسي

فضای مواجهه با مسائل اجتماعی نباید سیاسی شود


دبیر فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس گفت: حل مسئله اجتماعی در کشور نیاز به یک متولی مشخص دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی شریفیان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس  در بازدید از موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی با برخی از پژوهشگران حوزه های رفاه و آسیب های اجتماعی دیدار و گفت و گو کرد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس  با تاکید بر اینکه فضای مواجهه با مسائل اجتماعی نباید رنگ و بوی سیاسی بگیرد و در این فضا باید همه را به مثابه یک خانواده باید ببینیم  اظهار داشت : مسائل اجتماعی زیر ساخت بسیاری از کارها است و اگر می خواهیم مشکل جامعه را حل کنیم اول باید به سراغ خانواده و جامعه برویم چرا که خانواده با حوزه اجتماعی کاملاً پیوند دارد و اگر ورود جدی و کارشناسی در بحث های اجتماعی داشته باشیم برای سایر مسائل نیز پیشرو خواهیم بود.

وی با اشاره به فرمایش و غیره می شود و این شرایط بر روی مسائل عمرانی، زیربنایی، بهداشت، آموزش، فرهنگ و آسیب ها و تمام مسائلی که در جامعه با آن درگیر هستیم اثرگذار است.

به همین دلیل باید همه دست به دست هم بدهیم تا در شرایط خاصی که بر جامعه حاکم است بتوانیم مسائل را به حداقل برسانیم و در این راه موضوع مهم این است که ما باید با یک برنامه ریزی مدون و با یک اولوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مواجهه با مسائل اجتماعی نباید سیاسی شود

فضای مواجهه با مسائل اجتماعی نباید سیاسی شود