مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 12:452020-12-27پزشكي

تسویه مطالبات پزشکان سطح «یک» همدان/ طرح «پزشک خانواده» نهادینه شود


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از تسویه مطالبات پزشکان سطح «یک» استان در 6 ماهه ابتدای امسال خبر داد و گفت: باید طرح «پزشک خانواده» نهادینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز همایش مجازی تجلیل از پزشک خانواده و تیم سلامت به صورت کشوری و از طریق ویدئو کنفرانس توسط سازمان بیمه سلامت برگزار شد، این مراسم در همدان نیز با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، مدیرکل بیمه سلامت استان و معاونان، مسوولان استانداری و برگزیدگان تیم پزشک خانواده با رعایت پروتکل های بهداشتی در اداره کل بیمه سلامت برگزار شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان ضمن قدردانی از تلاش تیم طرح پزشک خانواده در استان اظهار کرد: امیدوارم مجموعه بیمه سلامت و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا شرایطی را فراهم کنند تا مجموعه پزشک خانواده با آرامش خدماتی را در سطح استان ارائه دهند و دغدغه ای جز رسیدگی به درد و رنج مردم نداشته باشند.

سعید فرجی با اشاره به اینکه خدمات ما به عنوان خرید خدمت در دو سطح کلی است، یکی سطح یک و دیگری دو و سه گفت: خدمات سطح یک عمدتا در سطح روستاها و به عنوان پزشک خانواده ارائه می شود.

وی با بیان اینکه خدمات مطب ها، داروخانه ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، درمانگاه ها در سطح دو و سه خلاصه می شود افزود: غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه مطالبات پزشکان سطح «یک» همدان/ طرح «پزشک خانواده» نهادینه شود

تسویه مطالبات پزشکان سطح «یک» همدان/ طرح «پزشک خانواده» نهادینه شود