مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 12:502020-12-27ورزشي

فدراسیون نجات غریق و غواصی کماکان در انتظار برگزاری انتخابات


در حالی که بیش از 3 ماه از دوره سرپرستی مهدی مستجاب الدعوه در فدراسیون نجات غریق و غواصی سپری می شود و 6 نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون از نظر مدیریتی تایید صلاحیت شده اند اما هنوز خبری از برگزاری انتخابات نیست.

- در حالی که بیش از 3 ماه از دوره سرپرستی مهدی مستجاب الدعوه در فدراسیون نجات غریق و غواصی سپری می شود و 6 نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون از نظر مدیریتی تایید صلاحیت شده اند اما هنوز خبری از برگزاری انتخابات نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهر ماه سال جاری بعد از کنار رفتن ایلخان نوری از فدراسیون نجات غریق و غواصی به دلیل دو تابعیتی بودن، مهدی مستجاب الدعوه سرپرست فدراسیون شد.

وی پس از قبول سرپرستی طی مصاحبه ای گفته بود که تلاشش بر این است تا ظرف یک ماه آینده شرایط برگزاری انتخابات نجات غریق و غواصی را با توجه به تعداد افراد ثبت نام کننده و زمان بررسی استعلام کاندیداها، فراهم کند تا زودتر تکلیف این فدراسیون از نظر ریاست مشخص شود.

هر چند ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون از 10 مهر اغاز شد و 13 کاندیدا برای تصدی پست ریاست فدراسیون نجات غریق و غواصی ثبت نام کردند و 20 آبان از سوی کمیسیون تطبیق وزارت ورزش و جوانان، صلاحیت مدیریتی محمد بابایی، عابد حقدادی، مهدی حیدری، رضا زندی خواری، فرهنگ شادنیا و فاطمه میرآخوری برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون نجات غریق و غواصی کماکان در انتظار برگزاری انتخابات

فدراسیون نجات غریق و غواصی کماکان در انتظار برگزاری انتخابات