مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 12:502020-12-27فناوري

الزامات امنیتی خدمات رایانش ابری استخراج شد


پروژه « استخراج طرح کلان و الزامات امنیتی خدمات ابری و خدمات امنیتی ابری» توسط پژوهشکده امنیت پژوهشگاه ICT و به سفارش مرکز ملی فضای مجازی تعریف و اجرایی شد.

- پروژه استخراج طرح کلان و الزامات امنیتی خدمات ابری و خدمات امنیتی ابری توسط پژوهشکده امنیت پژوهشگاه ICT و به سفارش مرکز ملی فضای مجازی تعریف و اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، این پروژه به منظور جلب اعتماد مصرف کنندگان خدمات ابری و همگانی سازی خدمات ابری در کشور به عنوان قدم اولیه برپایی نظام ممیزی این خدمات در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تعریف و اجرایی شده است.

ابوذر عرب سرخی رییس پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این باره گفت: رایانش ابری یک الگوی استفاده از خدمات فناوری اطلاعات است که طی یک دهه گذشته تاثیرات قابل توجهی در افزایش چابکی و نوآوری در کسب و کارها داشته است.

گزارش تجربیات موفق نشان می­ دهد که این الگو سبب مدیریت و کنترل شفاف و قابل انعطاف روی هزینه های فناوری اطلاعات در سازمان­ها و افزایش بهره وری در استفاده از منابع می ­شود.

وی افزود: کاهش هزینه و مشکلات هنگام بهره گیری از خدمات ابری به ویژه خدمات ابر عمومی که توسط شرکت های بزرگ نظیر آمازون عرضه می شود نسبت به هزینه و مشکلات ناشی از راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامات امنیتی خدمات رایانش ابری استخراج شد

الزامات امنیتی خدمات رایانش ابری استخراج شد