مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 13:102020-12-27سياسي

وقف ریشه در باور ها و اعتقادات مردم دارد


معاون امور مجلس و استانهای سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اوقاف مهمترین سازمان و نهاد در حوزه اقتصادی و فرهنگی و عقیدتی در اسلام است و وقف ریشه در باورها و اعتقادات مردم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام نوری زاده معاون امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه در دیدار با کارکنان اداره کل اوقاف لرستان گفت: اوقاف مهمترین سازمان و نهاد در حوزه اقتصادی و فرهنگی و عقیدتی در اسلام است.

معاون امور مجلس اوقاف با بیان این مطلب که اوقاف یک نهاد مردمی است که ریشه در باورها و اعتقادات مردم دارد و باید مردمی بماند افزود: موقوفات جدید با نیت ها و نیازهای جدید توسط واقفین در حال انجام است.

امیدوارم این دستاورد عظیم توسط ما مسئولان و متولیان وقف حفظ و حراست شود.

وقف در حوزه علم و دانش، خرید وسایل پزشکی، رسیدگی به وضعیت معیشتی و تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و طلاب و در حوزه فن آوری های نو و دانش بنیان و از جمله نیازهای جدید جامعه برای ایجاد موقوفات جدید است.

حجت الاسلام نوری زاده ابراز داشت: بعد از شهادت شهید فخری زاده، وقف در حوزه تحقیقات هسته ای هم داشته ایم به هر حال در توسعه و تعمیم فرهنگ وقف باید بکوشیم و در حفظ موقوفات این امانت های الهی که توسط مردم با اعتقاد و مخلص به ارمغان آمده است باید مسئولین اوقاف و متولیان و امنا تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف ریشه در باور ها و اعتقادات مردم دارد

وقف ریشه در باور ها و اعتقادات مردم دارد