مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 13:252020-12-27ورزشي

هفته ای جذاب در انتظار فوتبال گیلان


سه تیم گیلانی حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور و تیم سپیدرود تنها نماینده استان در لیگ دو کشور این هفته مقابل رقبای خود قرار خواهد گرفت تا بتوانند در صورت کسب پیروزی در مقابل حریفان هفته جذابی را برای فوتبال گیلان رقم بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سه تیم گیلانی حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته هفتم این مسابقات رو در روی حریفان خود قرار میگیرند و سپیدرود هم در هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال ایران میزبان حریفی از گچساران است.

 شهرداری آستارا که در هفته گذشته با سه امتیاز ارزشمندی که کسب کرده است خودش را  تا رتبه هفتم  جدول  بالا کشیده و  در رشت پذیرای خوشه طلایی ساوه خواهد بود.

تیمی که حسن اشجاری آماده کرده و به اینجا رسانده با چهار امتیاز کمتر از مدعیان صعود به لیگ برتری کاری کرده کارستان و اگر این رویه با پایان رافت ادامه دار باشد تاریخ سازی برای مردم شهر مرزی آستارا ادامه دار خواهد بود.

اما چوکا تالش که در هفته گذشته نتوانست  از تیم قدرتمند  هوادار امتیازی بگیرد به رتبه شانزدهم جدول هجده تیمی سقوط کرده  است ، به دل کویر میرود و به امید کسب امتیاز با تیم تا دندان مسلح مس کرمان رو برو خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته ای جذاب در انتظار فوتبال گیلان

هفته ای جذاب در انتظار فوتبال گیلان