مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 15:252020-12-27حوادث

کسانی که با وجود برگ تردد شامل جریمه شدند چه باید بکنند؟


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از امکان پیگیری برای برداشته شدن جریمه خودروهایی که با وجود مجوز تردد مشمول جریمه شدند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر امان اللهی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در محل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: افرادی که در این ایام محدودیت های کرونایی مجبور به تردد بین استانی و شهرستانی بودند و برگ تردد داشتند اما توسط دوربین های ثبت تخلفات مشمول جریمه شده اند می توانند برای برداشته شدن جریمه از طریق مراکز پلیس+10 اقدام کنند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ابتدای آذرماه همزمان با اعمال محدودیت های کرونایی سه هزار و 697 مورد بازدید از اصناف صورت گرفت که و به دو هزار و 152 واحد تذکر داده و 195 واحد صنفی پلمب شد.

 وی خاطرنشان کرد: در زمینه کنترل ترددها نیز به 8 هزار و 931 راننده متخلف تذکر داده شد و 7 هزار و 122 مورد به محل مبدا عودت داده شدند.

امان اللهی تصریح کرد: تعداد هفت هزار و 122 راننده متخلف نیز شامل جریمه 200 هزار تومانی، یک هزار و 536 مورد شامل جریمه 500 هزار تومانی و 255 خودرو در درون شهر و 643 خودرو نیز در جاده ها توسط پلیس راه مشمول جریمه یک میلیون تومانی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که با وجود برگ تردد شامل جریمه شدند چه باید بکنند؟

کسانی که با وجود برگ تردد شامل جریمه شدند چه باید بکنند؟