مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 15:302020-12-27اقتصادي

اصفهان باید به شهر نمایشگاهی با استانداردهای جهانی تبدیل شود


مدیرعامل شرکت نمایشگاه اصفهان از شورای شهر خواست تا توجه ویژه ای به توسعه هر چه بیشتر نمایشگاه و ایحاد زیر ساخت های حمل و نقل شهری از جمله مترو برای نمایشگاه داشته باشند، - چراکه نیاز است شهر اصفهان به عنوان یک شهر نمایشگاهی با استانداردهای جهانی شناخته شود.

علی یارمحمدیان امروز در یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، درباره فعالیت های سال های گذشته خود، اظهار کرد: طی سه سال و سه ماه گذشته تلاش کردیم هزینه های غیرضروری را در شرکت کاهش دهیم، همچنین بیش از 130 عنوان نمایشگاه تخصصی با کیفیت مطلوب و در راستای توسعه کسب و کارهای بخش خصوصی برگزار کردیم.

وی همچنین درباره ساخت نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: در ابتدای فعالیت در نمایشگاه ها؛ توقف پروژه و بدهی ها موجب مشکلاتی برای شرکت شده بود و ما تلاش کردیم علاوه بر پرداخت بدهی ها با انجام قراردادهای متعدد به صورت مدیریت پیمان همزمان زمینه کاهش هزینه ها و افزایش سرعت در ساخت پروژه را فراهم کنیم و این همه تلاش و کوشش در شرایطی انجام شد که شرایط اقتصادی تحت تاثیر تحریم، رکود، تورم و شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه اصفهان درباره جایگاه نمایشگاه بین المللی اصفهان در آینده،گفت: درخواست بنده این است اعضای شورای شهر اصفهان همچنان توجه ویژه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان باید به شهر نمایشگاهی با استانداردهای جهانی تبدیل شود

اصفهان باید به شهر نمایشگاهی با استانداردهای جهانی تبدیل شود