مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 15:352020-12-27ورزشي

انتقاد نکونام از برنامه ریزی لیگ/ بازی های فولاد باید به ترتیب برگزار شود


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از برنامه ریزی لیگ برتر فوتبال عنوان کرد همه تیم ها به جز دو تیم از این برنامه ناراضی هستند.

- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتقاد از برنامه ریزی لیگ برتر فوتبال عنوان کرد همه تیم ها به جز دو تیم از این برنامه ناراضی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد نکونام درباره آخرین وضعیت تیمش اظهار کرد: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و متاسفانه به خاطر این که تیم های دیگر باید بازی عقب افتاده برگزار می کردند ما این هفته بازی نکردیم اما تمرینات خوبی را انجام دادیم.

ما بازی های پلی اف آسیا را هم در پیش داریم و بیاید بدانید رقیبان ما بازیکنان خارجی خوبی جذب می کنند و با توجه به این که ما ممنوعیت جذب بازیکن خارجی را داریم، کار برای ما سخت می شود اما امیدوارم بتوانیم از این مرحله صعود کنیم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که هدف گذاری باشگاه فولاد در لیگ بیستم چیست؟ گفت: همه بازی ها برای ما مهم است و تمام تلاش خودمان را می کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

هیچ مربی ای در دنیا هیچ قولی نمی تواند بدهد چون ضامن موفقیت کار و تلاش و کوشش شما است و در نهایت تیم های دیگر هم مثل شما تلاش می کنند و چیزی که شما را موفق می کند این است که شما هم به تلاش خودتان ادامه بدهید و من هم مثل تمام مربیان عزیر ایرانی و خارجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نکونام از برنامه ریزی لیگ/ بازی های فولاد باید به ترتیب برگزار شود

انتقاد نکونام از برنامه ریزی لیگ/ بازی های فولاد باید به ترتیب برگزار شود