مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 16:052020-12-27ورزشي

سرمربی تیم بازارهای کوثر اصفهان: هنوز به خودباوری نرسیده ایم


سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: بازیکنان ما کمی با استرس بازی کرده و هنوز به خودباوری لازم برای استفاده از تمام موقعیت های خود نرسیده اند.

- سرمربی تیم بازارهای کوثر اصفهان: هنوز به خودباوری نرسیده ایم ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: بازیکنان ما کمی با استرس بازی کرده و هنوز به خودباوری لازم برای استفاده از تمام موقعیت های خود نرسیده اند.

سعید رستمی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش در هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور مقابل ایمان سبز شیراز، اظهارکرد: تیم ما تنها در فاصله هشت روز مانده به آغاز رسمی مسابقات تشکیل شد و در بازی اول به هیچ عنوان شرایط خوبی نداشتیم.

وی افزود: از نظر شرایط بدنی و آمادگی جسمانی در بازی دوم تیم بهتر شد، اما حریف قَدری داشتیم که قوی تر و با تجربه تر از ما بود و توانست نتیجه بهتری بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: موقعیت های زیادی در این بازی داشتیم، موقعیت های ما شاید پنج برابر تیم حریف بود، اما بازیکنان ما کمی با استرس بازی کرده و هنوز به خودباوری لازم برای استفاده از تمام موقعیت های خود نرسیده اند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم بازارهای کوثر اصفهان: هنوز به خودباوری نرسیده ایم

سرمربی تیم بازارهای کوثر اصفهان: هنوز به خودباوری نرسیده ایم