مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 16:352020-12-27اجتماعي

ضرورت ارتباط دانشگاه با صنعت/ مدرسه مهارتی کیف و کفش تبریز اشتغال محور است


مدیرکل فنی و حرفه ای و کاربنیان سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی کشور بر ضرورت ارتباط دانشگاه ها با صنعت تاکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد در این خصوص گام های بزرگی برداشته است.

- وحید کیا عصر امروز در حاشیه بازدید از مدرسه عالی مهارتی کیف و کفش تبریز در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: این مدرسه اشتغال محور و مسئله محور بوده و زمینه کارآفرینی را ایجاد می کند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه های نسل پنجم و ششم مسئله محور هستند، ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سند تحول که در حال تدوین است تغییراتی داده و روی موضوع دانشگاه های مسئله محور تاکید ویژه ای داریم.

وی با بیان اینکه آموزش های عمومی و مهارتی در قالب فنی و حرفه ای انجام می شود، افزود: آموزش مهارتی در قالب فعالیت دانشجویان در صنایع انجام می شود و باعث ارتباط دوسویه دانشگاه ها و صنعت خواهد شد.

مدیرکل آموزش های فنی و حرفه ای، مهارتی و کاربنیان سمای دانشگاه آزاد کشور افزود: مدرسه مهارتی کیف و کفش تبریز الگویی در کشور است که باعث تربیت افراد ماهر در صنعت کیف و کفش می شود و همچنین زمینه حفظ فن تولید کیف و کفش و استفاده از استادان اهل فن و انتقال آن به نسل آینده را فراهم می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتباط دانشگاه با صنعت/ مدرسه مهارتی کیف و کفش تبریز اشتغال محور است

ضرورت ارتباط دانشگاه با صنعت/ مدرسه مهارتی کیف و کفش تبریز اشتغال محور است