مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 16:402020-12-27سياسي

تشکیل 59 پرونده برای مرتکبین جرائم در فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد


معاون دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان از تشکیل 59 پرونده برای مرتکبین جرائم در فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان از تشکیل 59 پرونده برای مرتکبین جرائم در فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

حمید نادریان در اولین نشست کارگروه تخصصی فضای مجازی، در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، که با حضور اعضای این کارگروه، در یاسوج برگزار شد، اظهارکرد: با افرادی که در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر موهوم حاوی تظاهر و قدرت نمایی با اسلحه می نمایند، مطابق با قانون برخورد قاطع می شود.

نادریان افزود: در همین رابطه از ابتدای سال 99 تا کنون، تعداد 59 فقره پرونده که در فضای مجازی استان، از طریق نرم افزارهای مختلف اجتماعی، اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی کرده، یا با اسلحه قدرت نمایی کردند، تشکیل و برخوردهای قانونی، قاطع با این هنجارشکنان صورت گرفت.

معاون دادستان یاسوج مرکز استان تصریح کرد: از مسیر رصد فضای مجازی، تعدادی اسلحه نیز از همین متهمین، کشف و ضبط شده است.

این مقام قضایی در ادامه گفت: با ابتکار دادستان محترم مرکز استان، رسیدگی به پرونده های فضای مجازی، صرفاً به 2 شعبه بازپرسی و دادیاری محول و قضات متصدی، از متخصصین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 59 پرونده برای مرتکبین جرائم در فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد

تشکیل 59 پرونده برای مرتکبین جرائم در فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد