مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 18:252020-12-27سياسي

آبرسانی به محرومترین روستای عنبرآباد توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه


پروژه آبرسانی به دورترین نقطه بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد در روستای تنگ شاه توسط سپاه به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، به همت ناحیه مقاومت سپاه عنبرآباد و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و بخشداری جبالبارز جنوبی، 40 خانوار در روستای تنگ شاه، دورترین نقطه در بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

حسن سنجری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: امروز توفیقی شد در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در روستای تنگ شاه در دورترین نقطه شهرستان عنبرآباد حضور پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و همکاری ناحیه مقاومت سپاه و بخشداری جبالبارز جنوبی پروژه آبرسانی به روستای محروم تنگ شاه به بهره برداری رسید و 40 خانوار از نعمت آب شرب و سالم بهره مند شوند.

سنجری گفت: روستای تنگ شاه در بخش جبالبارز جنوبی یکی از محرومترین روستاهای شهرستان عنبرآباد است، تلاش خواهیم کرد سایر مشکلات مردم را با کمک مسئولان برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از 5 کیلومتر لوله گذاری در پروژه آبرسانی انجام شده است، اظهار کرد: یکی از دغدغه های اصلی مردم این روستا مشکل آب شرب بود که خوشبختانه از این نعمت بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به محرومترین روستای عنبرآباد توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه

آبرسانی به محرومترین روستای عنبرآباد توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه